نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ده روز سرنوشت ساز برای این سه بازیکن

ده روز سرنوشت ساز برای این سه بازیکن

اگر نروی، تمدید می کنی، بپه ماروتا، مدیر ورزشی یوونتوس اینگونه به سوالات همیشگی این فصل از نقل و انتقالات پاسخ می دهد. سوالاتی که در فصل تابستان بیش از هر زمان دیگر پرسیده میشوند و البته از اهمیت زیادی برخوردارند.

 

اینده سه مهره بیانکونری نیز در این روزها شدیدا مورد توجه رسانه ها و هواداران ست، میرالم پیانیچ، الکس ساندرو و دنیله روگانی، سه بازیکنانی که با وجود مطرح شدن اخبار زیادی در خصوص آینده شان همچنان نام شان در بازار نقل و انتقالات شنیده میشود.

 

روگانی که گفته میشود مکس الگری او را برای ماندن متقاعد کرده همچنان در لیست ساری و چلسی ست و یووه در صورتی که بتواند قرارداد او را تمدید کند امیدهایش برای حفظ او بیشتر خواهد شد.

 

اما الکس ساندرو، او باید همچنان انتظار بکشد، اگر یووه موفق به خرید بازیکن بزرگ دیگری نشود، ادامه حضور او در یوونتوس تقریبا قطعی ست، و اما پیانیچ که در ابتدای فصل تابستان مدیران یووه چندان علاقه ای به نگه داشتن او نداشتند، این روزها شدیدا مورد توجه قرار گرفته و حالا سران بیانکونری اهمیت حفظ چنین بازیکنی را به خوبی می دانند و تلاششان برای تمدید قراردادش بیش از گذشته شده است.

 

با این وجود و با توجه به پاسخ ماروتا، هر سه این بازیکنان در شرایطی قرار دارند که شاید اینده شان طی ده روز آینده بارها و بارها میان تمدید قرارداد و یا نزدیک شدن به درب خروجی باشگاه تغییر کند و در نهایت تکلیف نهایی شان به طور رسمی از سوی باشگاه یوونتوس مشخص شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: